RSS
Indlæg
Kommentarer

Marie Magdalene Forsamlingshus indbyder til fugle- og naturtur onsdag d. 27. maj kl. 19.

Vi mødes ved jagthytten ved Margrethelundvej 20. Herfra går vi en tur i skoven under vejledning af Arne og Ursula.

Efter turen mødes vi i hytten og taler om, hvad vi har set, mens vi drikker evt. medbragt kaffe. Drikkevarer kan købes til små penge.

Husk egnet tøj/fodtøj.

Turen er ganske gratis og kræver, hverken medlemskab eller tilmelding. I møder bare op

Skriv en kommentar