Indlæg

Aktiviteter 2024-25

Marie Magdalene Forsamlingshus danner rammen om mange forskellige aktiviteter henover året.

Det er eksempelvis fællesspisninger, grillfest, sankthansaften, jagtfrokost, foredrag, vinsmagning, julefrokost og temature i naturen omkring Marie Magdalene. Herunder er en kort beskrivelse af de allerede planlagte aktiviteter for det kommende år.

Aktiviteter 2023-24 PDF

Arrangementerne er for alle, der har lyst til at være med – medlemskab er ingen betingelse.

Tilmelding kan ske på forsamlingshusetmm@yahoo.dk eller ved, at svare på de rundsendte indbydelser.

Torsdag 14. marts kl. 20.00 – Generalforsamling. Spisning kl. 18.30 for medlemmer. Husk tilmelding senest mandag.

Fredag 29. marts kl. 18.30 – Fællesspisning. Her er en god anledning til at mødes og blive opdateret på det lokale – så tag familien i hånden og inviter dem på middag i forsamlingshuset – og slip for køkkentjansen. Prisen er 100,- kr. for voksne og 50,- kr. for børn. Tilmelding senest mandag.

—- aktiviteterne herunder er de endelige datoer ikke klar endnu —-

Fredag kl. 19.00 – Fugletur. Vi mødes ved kanten af Bøjstrup Skoven ved Margrethelundvej 20 og vil gå et stykke ud i Bøjstrupskovene. Efter turen mødes vi i jagthytten. Drikkevarer og kage sælges til fornuftige priser.

Fredag kl. 18.30 – Fællesspisning. Med stegt flæsk og persillesovs. Her er en god anledning til at mødes og blive opdateret på det lokale – så tag familien i hånden og inviter dem på middag i forsamlingshuset – og slip for køkkentjansen. Prisen er 100,- kr. for voksne og 50,- kr. for børn. Tilmelding senest mandag.

Søndag kl. 19.30 – Sankthansaften. Vi tænder bålet i kanten af Bøjstrup Skoven ved Margrethelundvej 20. Båltale ved Morten Bang Sørensen. Drikkevarer og kage sælges til fornuftige priser.

Lørdag kl. 18.30 – Den store sommergrillfest. Medbring selv kød (eller andet) til den store grill. Salat og drikkevarer kan købes til rimelige priser. En rigtig sommerhyggeaften. Helst tilmelding senest tirsdag.

Søndag kl. 11.00 – Jagtfrokost. Vi mødes til gudstjeneste i kirken med efterfølgende jagtfrokost i forsamlingshuset. Husk tilmelding senest tirsdag 24. oktober.

Onsdag kl. 18.00 – SuperBrugsens vinsmagning. I samarbejde med SuperBrugsens Vinklub vil der blive præsenteret forskellige vine efterfulgt af en let anretning. Billetter købes i SuperBrugsen.

Søndag kl. 9.00 – Fælles morgenkaffe. Kom og nyd morgenkaffen sammen med naboen.
Derefter er der mulighed for at deltage i gudstjenesten i kirken kl. 10. En oplagt mulighed for en perfekt start på dagen også for konfirmandfamilier.

Fredag kl. 18.30 – Julefrokost. Husk tilmelding senest mandag.

Søndag kl. 14.00 – Bobler og kransekage. I samarbejde med Ryomgård Vin ønsker vi hinanden Godt Nytår.

Fredag kl. 18.30 – Fællesspisning. Her er en god anledning til at mødes og blive opdateret på det lokale – så tag familien i hånden og inviter dem på middag i forsamlingshuset – og slip for køkkentjansen. Prisen er 100,- kr. for voksne og 50,- kr. for børn. Tilmelding senest mandag. En oplagt mulighed for en perfekt start på weekenden også for konfirmandfamilier. Inden fællesspisningen er der gudstjeneste i forbindelse med Kyndelmisse. Husk tilmelding senest mandag. Bemærk: Fællesspisninger er ikke kun for medlemmer, alle er velkomne.

Torsdag kl. 20.00 – Generalforsamling. Spisning kl. 18.30 for medlemmer. Husk tilmelding senest mandag.

Ovenstående arrangementer er for alle, der har lyst til at være med – medlemskab er ingen betingelse.

Såfremt nogle af vore medlemmer selv ønsker, at indbyde til fælles arrangementer, hører vi gerne fra Jer.

Vi glæder os til at se Jer

Kommentarer er lukket